ادامه بازرگانی خارجی در زمان ناامنی و جنگ
1404/04/07
نویسنده:
پشتیبانی اثرگذاران قرن بیست و یکم
341 بازدید
به نام آنکه نامش آرامش بخش قلبهاست.
دوستان بسیار عزیزم سلام ضمن عرض تسلیت به شما هموطنان عزیز در این ویدیو راجب ادامه بازرگانی خارجی در زمان ناامنی و جنگ صحبت می کنیم.
اول از همه از خدای مهربان خواستاریم که صلح و آرامش به کشورمان برگرده. یه جاهایی زبان قاصره از بیان. میخواستم بگم که امروز در شرایط حساس کنونی، دیگه کسب و کارها از فضای پولسازی و پول در آوردن خارج میشن و میرن توی فاز “خدمت”. از سوپر مارکتی بگیر تا تاکسی و من بازرگان که کالا از خارج به داخل میرسونم…
پشت هم باشیم، دوست باشیم، حامی باشیم………
خدایا شکرت فقط برای همین یک لحظه.
مرسی که همراه من هستید تا یه ویدیو دیگه شمارو به خدای بزرگ می سپارم.
دیدگاهتان را بنویسید